دانلود پروژه کارآموزی در رکت طراحان دشت سبز

دانلود پروژه کارآموزی در رکت طراحان دشت سبز

دسته بندی: عمومی و آزاد

دانلود پروژه کارآموزی در رکت طراحان دشت سبز

محصول * دانلود پروژه کارآموزی در رکت طراحان دشت سبز * را از سایت ما دریافت نمایید.برای دانلود این فایل روی دکمه آبی رنگ *دریافت فایل* کلیک نمائید تا به صفحه خرید فایل منتقل شوید و فایل را خریداری کنید.

دریافت فایل
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 55
 
فصل اول
(تبلیغات)
تاریخچه ای مختصر در مورد شرکت تبلیغاتی طراحان دشت سبز
این موسسه در سال 1380 تاسیس شد و موسس آن نیز آقای کاظم جسمانی می باشد و تمامی فعالیتهای این شرکت در زمینه تبلیغات می باشد .
پرسنل این موسسه دارای 4 نفر در قسمت طراحی یک نفر در قسمت خدمات و 3 نفر نیز در قسمت امور فنی مشغول به کار هستند .
لازم به ذکر است که این موسسه به غیر از دفتر مرکزی آن دارای شعبه دیگری در قسمت دیگر شهر می باشد .که اطلاعات کافی از آن شعبه ندارم و همچنین دارای یک کارگاه مجزا برای ساخت تابلو های فلکسی نیز می باشد که تابلو های طراحی شده از چاپ تحویل آن قسمت می شود برای ساخت و همچنین نصب آنها .
مدیریتاین شرکت که خود نیز دارای لیسانس گرافیک است و تمامی کارها باید با ایشان هماهنگ و مورد تایید ایشان قرار بگیرد .
تاريخچه مختصر تبليغات در مراکز خريد :
شايد يکي از قديمي ترين اشکال ارتباط ، تبليغات در مراکز خريد باشد . در روم باستان بازرگانان نمادي از تجارت شان را براي جذب مشتري به نمايش مي گذاشتند .
باستان شناسي که پامپي و هر که لانوم را کاويده اند بقايي از نشانه هاي فلزي تجاري را که توسط آهنگران ساخته شده بودند را يافته اند . آثاري نيز باقي مانده از نشانه هاي رنگ شده با دست نيز در ورودي مغازه ها يافت شده است .در طي قرون وسطي بازرگانان به وسيله مدلهايي از کليدها ، ابزارها ، شمشيرها ، ظروف آشپزخانه ، سفالها و ديگر محصولاتشان به تبليغ کالاي خود مي پردازند .
از آنجا که بيشتر مشتريان بي سواد بودند لازم بود که از نشانه هاي استفاده شود که به وضوح قابل فهم باشند .
در طول رنسانس نشانه هاي مصور در سراسر اروپا پايدار گشت . اينهاد اولين موارد همکارط بين هنرمندان و بازرگانان را تشکيل مي دادند . برخي از اين علائم و نشانه ها هنوز هم به کار مي روند . نشاني که هنوز هم براي مغازه کارگشايي استفاده مي شود از سه توپ طالايي تشکيل مي شد که در اصل اين مغازه ها بانکدار و وام دهنده بودند .
ميله راه راه ، نمايانگر مغازه آرايش گران و جراحان بود ، اي« نشانه هاي مشهود صدها سال است که باقي مانده اند .
در قرن 19 در ايالات متحده مشهرترين نما در مراکز خريد سرخ پوست مغازه سيگار برگ فروشي بود .
اين مجسمه چوبي ، 6 فوتي که از چوب کاج با دست تراشيده شده بود . که معمولاً همه کساني که مجسمه صبوري که کشتي را مي راشيده اند ، مي ساختند . اين مجسمه به شکل واقعي رنگ شده بودند و در آستانه مغازه سيگار برگ فروشي نصب شده بودند . کلکسيونرها برآورد مي کنند که حدود 20.000 مجسمه سرخ پوست در طول سالهاي 1850 تا 1890 تراشيده شده است .
در اوايل قرن 19 بازرگانان از نقاشان علايم ، براي افزايش فروش ياري جستند . و در نخستين روزها صاحبان بعضي از فروشگاهها و تاجران اقلام عمومي منبع دائمي علائم بودند که اغلب بر پايه حروف تايپي تزييني بنا شده بود . تقريباً در همان زمان ، نام هاي تجاري (مارک) بر روي شبکه ها ، صندوق ها ، قوطي ها ، شيشه ها ، و تقويم نامه ها نمايان شدند .
توليد کنندگان شروع به تهيه لوازم فروشگاهها با مارک خودشان شدند و نمايش اين اقلام بسيار شهرت آور مي نمود .
ويترين هاي شيشه اي در سال 1840 به وجود آمد ، مشتريان فرصت تماشا و تحصين کالاهايي را داشتند که بسيار هوشيارانه و زيرکانه و اغلب به مقدار فراوان در ويترين مغازه ها چيده شده بودند .
در مناطق روستايي نشانها و علايم فلزي يا رنگ شده در انباري ها و آهنگري ها براي تبليغ محصولات يا خدمات به کار مي رفت . ويترين هاي 3 بعدي تا اوايل قرن بيستم به وجود نيامده بودند . در ابتدا ويترين مغازه ها ظاهري بسيار شلوغ داشتند زيرا که بازرگانان مقادير زيادي از کالاهاي خود راذ به نمايش مي گذاشتند تا تنوع زياد اجناس موجود در مغازه را نشان دهند . سپس در حدود سال 1910 ويترين هاي سه بعدي دايکات پديدار گشت و تا سال 1922 تابلوهالي نئوني بسيار فراگير شده بود .


دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود

0نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.